I guess I have no worries

Konstigt. Ibland mår man så bra. De senaste veckorna har varit oförtjänt fina. Jag har mått bra, riktigt bra. All ångest som bortblåst, all heartache, all nattsvart disharmoni, all gråt och alla värkande ensamhetskänslor. Trots att jag lyssnat på Ane Brun så har tårarna inte rullat ned för kinderna. Inga jobbigt smärtsamma blogginlägg. Bara ren tillfredsställelse med mig själv. Och med allt.

Jag hoppas det håller i sig. Snart börjar jag nog gråta för att allt är så bra.

Oh, what a feeling, I have inside today
No lack of faith in me like yesterday
I have to remember exactly where I am
Cause I don't want to go the wrong direction again
Ane Brun & Magnus Tingsek, Easier

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Marie

Hej syrran, kul att allt är bra för tillfället, men jag kan inte låta bli att tycka att du är lite knäpp (älskar dig, det vet du!)och jag är ständigt orolig för dig (gillar inte att läsa att du verkar vara ute o festar själv o hånglar med nån, Vem var det föresten?? ) ;) puss o kram
Borde nog inte läsa bloggen men jag har svårt att låta bli.

2007-03-07 @ 10:39:32
Detta sa: Madelene

haha, marie, du är kul. klar du ska läsa, jag gillar att du gör det! Skönt att det finns någon som oroar sig lit ibland, fast det är klart att jag inte vill att du ska göra det. nu är allting superbra och jag ska gör musiken till Hennes nr 5 också.
Hånglet var bara nån :)

Detta sa: marie

Men man kan inte bara Hångla med Nån!!! Nej. Hmm.
Du ´kan väll hångla med någon du känner åtminstonde........ Hoppas du inte va ute o festade Helt själv.... (jag låter ganska präktig nu va?? nån måste ju säga till, eftersom inte den andra syrran säger något.) :x

2007-03-07 @ 13:37:18
Detta sa: malin

jag är aldrig orolig för dig... okej, kanske om du går genom nån mörk park då isåfall... annars inte! :D Å gör allt som inte jag skulle ha gjort! eller nåt... ;)

2007-03-07 @ 14:48:07
Detta sa: Madelene

Ni är roliga båda två. Nej, festade själv gjorde jag inte. Och parker, dom brukar jag undvika... inte... jag går ju genom "min" park hela tiden. Även på natten.

2007-03-07 @ 15:24:51
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: Marie

Älskar er båda, mina knäppa systrar!!!! Tur att ni har mig, den lugna och harmoniska ;P

2007-03-07 @ 15:26:23
Detta sa: Madelene

Älskar dig också. Någon måste ju vara den förståndiga av oss. Jag vet nån som fyller år imorrn...:)

2007-03-07 @ 15:29:02
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: Malin

vem då? Jag är sååå dålig på att komma ihåg födelsedagar, är inte du det?
XOXO

2007-03-07 @ 17:26:05
URL: http://med.blogg.se
Detta sa: malin

va f-n, nu kan man ju tro att jag stammade... du får ta å radera två av mina inlägg! eksjuuus mi värry mutsh... Det är ju blogg.se som är såå dum nåwadajs

2007-03-07 @ 17:33:37
Detta sa: Laura

Vad härligt att läsa att allt är så bra gumman. Verkligen :). Här är det...ja, det är som det är. Därav det något snåla bloggandet, känns helt enkelt som hjärnan inte orkar riktigt. Jobb och alla "issues" är fullt nog :/. Jaja, vi får se varthän det leder. Än så länge är "allt" som vanligt på ytan iaf. Puss och kram.

2007-03-07 @ 18:00:59
URL: http://laura.webblogg.se
Detta sa: Madelene

Åh, Lauris, jag hoppas alla issues blir bra. Allt löser sig, tids nog.

2007-03-07 @ 18:17:36
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: Bimbo Boy

Ja, jag blev utmanad. En helt ny grej för mig. :P Lite ovant hehe

2007-03-07 @ 22:52:30
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks