Luffarskor

Oj... Igår, efter jobbet, så gick jag förbi Gallerian... det är ju så nära... och jag skulle ju hem till Kristin... och då bara... bara sådär... så hoppade två par Vagabondskor in i en påse och upp i min hand, och vad kunde lilla jag göra mot två par luffarskor? Så nu står de, tillsammans med en massa andra skor av samma märke (och två märkeslösa + ett par gummistövlar från Tretorn) i min skohylla... Den börjar bli full. Men vad göra när de bara överfaller mig?

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Hihi, vi och våra vagabondskor ;). Vad blev det för några den här gången? puss & Kram

Detta sa: Madelene

jag lämnade tillbaka det ena paret och har nu ett tillgodokvitto som jag ska suga lite på!

2007-07-02 @ 19:02:25
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks