Känslor halv tolv en måndagnatt

Jag borde inte blogga klockan halv tolv på natten när jag är ledsen och känner mig värdelös. Det blir alldeles för mycket jobbiga känslor, att ens erkänna att jag är så totalt genomledsen och hatar mig själv. Men det var väl därför jag började blogga en gång i tiden. För att på mitt sätt få ur mig känslor som jag inte ville ha.

De säger att jag är journalist, men jag kan inte ens skriva en simpel jobbansökan. Jag vill så gärna, jag biter mig själv i knäet för att jag vill. Jag vet inte vad som hindrar mig och jag vet inte var all min självsäkerhet tagit vägen. Klockan halv tolv på natten när jag är ensam med Bloc Partys Blue Light så kan jag inte hitta den någonstans. Och jag vet att jag inte ska vara såhär för jag vet att folk jag inte känner och folk jag känner läser. Men jag kan inte få ut mina känslor någon annanstans.

Jag tar tillbaka imorgon bitti. Då mår jag bra och ångrar att jag publicerat det här. Det känns redan bättre.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Sunshine

Jag känner precis samma frustration. Allt har varit skitidag. :(
Lycka till imorgon, hoppas du får en mycket bättre dag.

Detta sa: Madelene

ah. tack Sunshine. Ibland är allt bara skit. Tyvärr för ofta.

2007-01-15 @ 23:53:28
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: malin

hmmm... trist att du inte är glad! Jobbansökningar kan du få låna av mig! :o) Jag har en hel mapp!
Förresten har tidningen Hennes haft en massa artiklar om hur man söker jobb - har du läst dom ;o)

Gaska upp dig! Allt fixar sig - jag lovar!
Imorse spelade radion The Prayer med Bloc Party när jag damp ner på min stol här på jobbet! Det är nog första gången jag hör Bloc Party på radion!

2007-01-16 @ 08:55:43
URL: http://med.blogg.se
Detta sa: Anonym

Ja, idag är jag mer uppgaskad!

2007-01-16 @ 18:58:12
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks