Good night, and good luck

Nu är man klar på JMK. Vi firades av med smörgåstårta (vi vegetarianer fick pastasallad, vilket nedåtköp) och bubbel. Och tårta. Sedan förfestade jag och tjejmaffian (okej, jag blev väl tillslut en del av denna lilla gruppering. Att jag benämner dem/oss som en slags maffia är inte alls negativt i detta sammanhang) med champagne och pizza (fin blandning).

Fina kvällen fortsatte på Södra Teatern, och alla var nog rätt kärvänliga på fyllan så här efter tre år. Kommer sakna klassen en hel del tror jag. Sakna att ha en klass.

Och mina tvångstankar nådde nya höjder. Som vissa personer i min närhet vet har jag en stark övertygelse om att bläckpennor ska ligga med spetsen inne, och om de är uttrycka måste jag trycka in dem. Jag får en del gliringar för det.

Ja. Det föll sig i alla fall så att jag välte ut Lauras nyköpta romdrink. För att jag var tvungen att trycka in spetsen på pennan som hon undertecknat kvittot med. Ja, jag vet. Men alla har vi tvångshandlingar som vi måste lyda. Och jag vet, jag är någorlunda klantig. Förlåt Laura.


Uppdatering runt 13.10. Min sminkning blev dessutom väldigt uppskattad, Linda tycktes överhuvudtaget lyrisk över min klädstil. En klädförvandling som fick rätt mycket uppmärksamhet och utfrågningar under kvällen. Och det njuter jag ju självklart av.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Nämen gumman, det gjorde ju inget! Inte säga förlåt mer :). Och tro mig, mina tvångstankar är säkert mycket värre. Jag fick ny drink så ingen skada skedd ju. Ha nu en skön dag så hörs & ses vi. Puss & kram från bakis-Laura (all rom känns i huvet om vi säger så ;P)

Detta sa: Madelene

haha, du är rolig med din rom! Själv är jag inte alls bakis, jag tycks inte kunna bli det längre (oj oj, hybris)

2007-01-20 @ 12:17:59

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks