Loggar från en tid som flytt

Läste just en av de gamla msn-loggarna mellan mig och Kristin. Gah. Vi var ju i stort sett gifta, kändes det stundtals som.
K: jag kan vara hos dig 00
M: 00?
K: skojjade bara.. ska inte invadera dig ikväll
M: så trist :( Jag får väl hoppas på invasion från nån annan...
K: trodde du ville sova?
M: jag fyller ju ändå år... nån borde ju komma hit :) jag sover inte än
K: kan naturligtvis invadera om du vill..
M: men du ska ju upp tidigt imorrn?
...
M: jag gissar att det är försent att åka till mig nu, för dig?
K: nejdå.. kan åka till minst halv ett
M: vill du det då?
K: är det osäkra madde som är i farten.. "menade hon allvar gällande att vi borde göra slut?"
M: jepp.. skanar ju dig :) haha saknar ska det stå

Det är rätt kul att läsa allt vi skrev: Nu när allt, precis allt, är så annorlunda.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks