Nothing nattsvart about me

Påsk. Jag är ju inte alls religiös, men högtider som man får någonting på är alltid viktiga för mig. Ja, jag är en falsk sate. Egocentrisk, egenkär och så vidare. Men jag är ärlig i alla fall. Ganska. Och Billie the Vision & the Dancers "I've Been Having Some Strange Dreams", där han sjunger "Hallelujah" är riktigt svängig. Och jag har, trots att det är påskafton, jobbat undan en del av all stress. Nu ska jag fira påsk med Kristin.

Och 2007 års påskvecka har, trots min minidepression i början av veckan, varit strålande. Påskgul. Eller röd. Eller rosa. Inte nattsvart i alla fall.

"All the lonely men she kissed, all the comfort she supplied
All the money that she made and the positions she tried
She want a closure, she want a 'case is dismissed'
She missed the way you kissed her and she missed the bliss"

Billie the Vision & the Dancers, "My Love"

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: magica de häx

fick du kvasten att funka?
Var det trevligt i Blåkulla?
Tog du katten med dig?
Och kaffepannan? Fast det är så jäkla jobbigt i dessa moderna tider- man får släpa hela jäkla kaffebryggaren!!!

Detta sa: Madelene

det var ju i torsdag! I went to the devil and got back, som man säger... kaffepannan struntade jag i faktiskt.

2007-04-08 @ 11:23:11
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks