Olustiga och bättre känslor

Skola. Känns konstigt att jag ska till skolan, om än bara för två dagar. Har ingen lust alls, känns väldigt annorlunda. Och lite nervöst. Men det är klart att det ska bli kul att träffa folk. Eller är det så klart? Just nu känner jag att jag absolut inte har tid för det här, jag har andra människor att träffa, annat att göra.

Men igår grundade jag i alla fall med lite indiskt (igen, hurra!), rödvin och sprit hemma hos Daniel. Jag, han, Kristin och Katarina. Åh, jag har saknat dem så mycket, så glad över att träffa dem men ledsen över att inte få träffa dem på länge igen. Nyår vänner?

Och helgen har varit bra på alla sätt. Verkligen. För kort. Jag vill ha mer tid.

Ikväll ska jag träffa mina underbarn. Saknar dem också, mycket.

Avundsjuk på
Jennie som såg Deportees i helgen. Vill också! Men de följer mig till skolan i alla fall...

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Kultur-Emma

Ja, Deportees är grymt sköna! Och de kommer från Vindeln, det gör jag också, nästan...


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks