En kväll i Djurgårdssolen

Fotboll just nu, men det händer ju inte så mycket, så jag roar mig med att blogga medan jag halvkollar.

Jobbat idag. Igår: Picnic på
Djurgården med två nyklippta, nyfärgade/nyslingade snyggingar. Jag har dock kvar mitt "randiga" hår, jag vet inte hur många nyanser det har från topp till rot.

Det var i alla fall Ann-Sofie och Kaisa som var de två nyklippta. Jag och Kaisuz var där redan vid halv sex-tiden, Ann-Sofie mötte upp lite senare. Jordgubbar, körsbär, torra bullar och kaffe. Och trevligt trevligt trevligt, vi vred oss i gräset av skratt. När solen började gå ned bakom träden och den onda skuggan omfamnade oss lämnade vi den lilla grässlänten och tog en promenad bort mot Blockhusudden och vidare ut mot Gärdet. Vi mötte bland annat ett äckligt träd på vägen.


Kaisa matar mig, de goda jordgubbarna hon matade mig med samt Kaisa och Ankan som håller om varandras rumpor.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks