Journalist? Praktikant?

Nu sitter man här, på redaktionen i Malmö. Min utsikt är otroligt fin, Turning Torso. Finare blir det om man går upp på taket - havet, Danmark, Malmö. Älskar utsikt.

Ja, man sitter här på redaktionen. Det känns riktigt bra. Har redan kommit in i smeten, och gjort lite småsaker. Ska nog kunna trivas riktigt bra. Känner mig nästan som en riktig journalist.

Malmö är fint, såhär efter två dagar. Förhållandevis lätt att hitta, även för mig som lätt går bort mig och försvinner någonstans på vägen. Shoppingstråk överallt. Och Malmöfestival! Igår tittade jag på The Slaves - lite löjliga men helt okej - och Timo Räisänen - vet inte hur många gånger jag sett honom nu, lika mysigt varje gång.

Nu ska jag stövla hem till Ribban. Kanske ska gå ner till vattnet och glo lite, om det inte är för blåsigt.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: malin

hej!
Kul att du redan bloggar! fota utsikten!

Jag tänkte byta blogg-place... till vilken sida ska jag gå om jag vill ha en likadan blogg som du har!
/malin

2006-08-22 @ 08:22:15
Detta sa: malin igen

har fixat ny musikblogg nu på http://med.blogg.se/

får dock ingen ordning på kategorierna... kolla på "dissat"! Den går inte att få med hela i nederkant!

2006-08-22 @ 11:40:07
Detta sa: ankan

skönt att höra att allt är bra! verkar dock jobbigt med alla filmer... ;oP puss och kram

2006-08-22 @ 14:52:43
Detta sa: Fialia

Hej min älskade vän!!Skönt att du bloggar så att man har koll på dig, håller med malin där uppe fota utsikten. Hmmm du använder även dina 5000sms lite väl lite tycker jag=) Laav Yaaa

2006-08-23 @ 22:07:20
Detta sa: tuffen

tuffen kom och ville även han skriva ett par ord...,fgmmmmmmmmbgb v n g b j-gvgfkuftgfdyhkio58v 89 jhdsue.. ähhhh okej vet inte vadnu har för hemligt språk men han menar säkert att han saknar dig

2006-08-23 @ 22:09:00
Detta sa: fia

okej nu är det typ femtegången ikväll jag är inne och läser din blogg. Kan inte sova. saknar dig

2006-08-24 @ 00:23:48
Detta sa: M

Åh, saknar er också! Men jag kan inte fota utsikten, för jag har ju inget ställe att lägga in bilderna på, vill kanske inte tömma kameran här på jobbet! men utsikten är fin, gillar verkligen torson!

2006-08-24 @ 09:29:23

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks