Maj, min månad

Puh.

Transkribering klar. Ny intervju imorgon, en till på torsdag. Så det blir en hel del till.
Deklarering klar. Det var lite komplicerat ett tag tyckte jag (deklarerar för både A- och F-skatt), men jag är glad att jag inte hade så mycket att fylla i.
Hemtenta. Går sådär. Ska sätta igång med den nu.
Ska gå och träna sen har jag planerat. Blev inget igår, för tajt med tiden.
Ska till farmor. Skulle ju få matlådor med mig hem, glömde dem.
Önskar att jag hade mer tid att träffa familjen Alm nu när de är här söder om stan.

Maj. Min månad. Hoppas löven slår ut snart.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Tycker också om maj, inte minst för födelsedagens skull :). Men önskar att björkarna (och alla andra j-a träd) kunde snabba på sig med att slå ut. Det kunde gå över en natt så skulle det räcka att hålla sig inomhus i sådär 24 timmar. Pollenallergi du vet :P

Detta sa: Laura

You've got mail ;). Skickade till chellon. Var det rätt?

2006-05-02 @ 21:32:10
URL: http://laura.webblogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks