For all happy endings

Lyssnar på He Knows the Sun och ser att solen skiner ute. Har lite ångest, sån där krypande, men den kommer nog gå över. Är glassugen. Funderar på att gå och panta alla flaskor och burkar som ligger och skräpar här hemma och byta pengarna mot glass.

Och ja. Den här bloggen har pågått kanske alldeles för länge. När den startades var det av en annan orsak än någonting jag känner nu. Och den har tappat sitt syfte, och mitt intresse. Och nu, äntligen, känner jag att det är dags för ett riktigt avslut. Skrivberoende som jag är kommer jag antagligen dyka upp någon annanstans. Det återstår att se. Men hur som helst. Hoppas ni inte blir för ledsna. Nu ska jag lyssna på musik som gör mig glad, typ The Legends och Parker Lewis. Och kanske gå ut i solen.

And it's cold outside in the streets
but it's warm in a back of a taxi
And I heard paradise is too crowded for people like you and me




Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: resume company

As for me you are completely right in such kind of things!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks