De långa milen

...och förruttnelsen börjar precis när vi fyllt 37...

I kväll blir det Berlin. Jepp. Jag är inte särdeles nervös, för det känns inte riktigt som om det är på riktigt. Det ska bli kul.
Pergamonmuseet. Caféer. Indiepartyn? Kanske. Jag ska i alla fall försöka fatta hur den där staden sitter ihop, det gjorde jag inte när vi var där 2003. Och då var vi ändå där i tio dagar.

För övrigt har jag - tada! - köpt ny mobil! Det blev en T650i, som jag skrev om häromdagen. Jag kunde inte hålla mig, riktigt. Jag hakar lätt upp mig på saker, och jag hakade verkligen upp mig på den. Eftersom den dock är nätbeställd igår så har den inte dykt upp i min famn ännu. Men medan jag är borta, hoppas jag. Nu är det bara nya glasögon, nytt tangentbord, nya jeans, nya tröjor och ny lägenhet som står på köplistan.

Älskling jag har aldrig kunnat lära dig någonting, i bästa fall så kan jag bidra med en känsla...

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks