Operation: Annihilate!

Imorgon blir det hospitalet och operationskniven. Dock inte så "allvarligt" att de behöver söva mig (åh, varför inte, det är ju tretton år sedan sist!). Sedan får jag inte bada och göra annat kul på en månad.

Och åh. Det känns som om allting snurrar runt i min värld, och jag vet inte om det är på ett bra eller dåligt sätt. Kanske gillar jag det, innerst inne. Eller så är det jag som snurrar och min värld står still. En tanke.

Och dagen har bjudit på många citat. "You can't improve the perfect" och "Det fanns ingen mat, men det var en utmaning" är några av de bästa. Jag gillar vänner och annat löst folk med punchlines, dessutom.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

skönt att det gick bra.. *kramar*

Detta sa: Stefan

Vad i hilvitte gjorde du på hospitalet?

2007-05-26 @ 12:42:54

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks