I would like to be your friend

Jag hatar mina grannar. Man sjunger inte Singstar på högsta volym när jag kommer hem klockan halv ett på natten, och man börjar definitivt inte såga, borra och hamra före klockan nio på en lördagsmorgon.

Råkade träffa på Ote igår, har inte sett henne sedan... i somras tror jag. Eller om det kanske är ett år sedan... Nudie Jeans och Amnesty. T-shirtar med hennes konst. Jag måste hålla utkik. Dessutom spelades Where the Ocean Meets My Hand på Carmen. Halva i alla fall.

Jag tänkte inte gå upp idag. Jag tänkte ligga i sängen hela dagen och lyssna på Billie The Vision och bara tycka att jag är dum i huvudet. Kristin tvingade dock upp mig på fötter genom ett telefonsamtal. Men jag är nära att trilla tillbaka.

I would like to be your friend, but I'm scared like I can't tell you, I know that I need help, and I know that you need help too...

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks