Grannar, just hate them

Jag är lite full. Och lite olycklig.

Och jag hatar mina grannar, igen. De spelar dålig musik. Jag hatar dem.

Jag ska spela 1990's hela natten bara för det. Även om Andreas säger att 1900's är bättre.

Det är lite svårt att skriva.

Maybe you can enjoy me for the rest of the night...

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Robin

Dom är fula, dom är dumma.
Dom kan inte spela trumma.
Hoppas dom försvinner;
när jag sniffar thinner.
Jag hatar grannar.
Illa att höra. Spela på.
Varför kan man inte lägga till din blogg i Google Reader? Nu måste jag ju självmant besöka din blogg hela tiden! Skräp!*
*Google Reader alltså.

Detta sa: Madelene

vilken fin dikt! håller med. "när jag sniffar thinner"... nä, dom försvinner inte för det!!!

2007-05-28 @ 11:40:26
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks