And they say I'm stupid like a cat

Kan inte ens lägga upp bilder. Ja, inte här alltså, men på We Say Disco.

Mina smilband drog uppåt när jag fick träffa en massa gammalt slottsfolk idag. Jag och Hoffen kände oss smutsiga efter den icke-givande föreläsningen om... beteende... med en viss, rätt känd, journalist. Smutsig, pinad och varm stressade jag iväg och hämtade min mobil, he's back. Och innehållet var kvar. Inget raderat.

Och ikväll är det äntligen premiär för säsong två av Extras. Kanske min favoritserie.

Lyssnar på Taken By Trees och försöker bli lika lugn och fin som musiken. Victoria Bergsman, hon är ändå något speciellt.

"But can't you see I'm lovesick
I need a cure so bring it real quick
This time I'm fearing heartbreak
Look at the time it's almost daybreak"
Taken By Trees, Lost and Found

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

coolt att inget var raderat. när jag lämnade in min i börjar raderade de ALLT!!

2007-05-11 @ 12:11:27
Detta sa: Madelene

fast mobilen stänger fortfarande av sig, typ...


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks