Techno för hela familjen

Hemma, borde sova, men jag har ingen lust. Har druckit rosévin på Löjtnantsgatan, hos Kristina och Sara. Kristina plågar oss som vanligt med Youtube. Hoppas vi ses i helgen. Jag är på festhumör. Och just nu vill jag dansa. på hemvägen blev det Techno för hela familjen i öronen.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Jag vill också vara med och dricka rosévin och dansa. I helg kan jag inte och veckorna framöver är det mycket. Men i vår och sommar, då dansar vi. Nu ska jag ut i solen och läka lite. Solen är som knark för ett ledsamt hjärta har jag kommit fram till. Fast inte dåligt knark utan sånt dära bra knark (finns det?). Kram gumman!

Detta sa: Madelene

Det finns bra knark. Knark som inte förstör näsan. Typ The Knife. Och sol för brustna hjärtan.

2007-03-14 @ 12:46:23
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks