Jag och Ebba

Så Ebba "slutar". Skadeglädjen var stor hos en före detta kollega. Själv har jag faktiskt inte så mycket emot Ebba von Sydow. Som jag tidigare bloggat, man kan säga vad man vill om henne, men hon är riktigt bra på att sälja sitt eget varumärke, alltså sig själv. Och det är beundransvärt.

Kristins kommentar: "Kunde hon inte väntat något år så att du hunnit bli varm i kläderna och kunnat ta över?" Ah, jag håller på att sälja mig själv nu också, visserligen. Allt är till salu hos mig. Some things I do for money, some things I do for free...

Nu vill jag att posten kommer.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

Hade jag kunnat hade jag hjälpt dig med marknadsföringen..;)

har nog bestämmt mig för en sväng till universitetet iaf.. då jag är klar med min gloslista..

Detta sa: Maela

Inget emot EvS? Är du även satanist, nazist och FÖR bröstcancer? Ebba är antikrist. Eller OK nu tog jag i. Men hon är iallafall Precis Vad Som Är Fel Med Den Här Jävla Världen. Personifierad.

2007-03-29 @ 22:38:24
URL: http://maelahasit.wordpress.com/
Detta sa: Madelene

why? förklara för mig varför hon är antikrist.

2007-03-30 @ 09:04:12
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: Emma

Ebba är nog inte anti-krist men hon är lite som en geting: överallt, surrar för mycket, man vet att man bara borde ignorera den men det går inte hur gärna man än vill...

2007-03-30 @ 16:28:02
URL: http://emmaskulturblogg.blogspot.com

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks