Try Happiness

A junky, an addict, a slave for your love, but I'm not in love, I'm just obsessed with hearing you say, "Yes please Madelene come to me"... Jepp, Laaksos High Drama lite smått omgjord...

Status: Tenta avklarad. Some shopping done. Glass till lunch. Längtar till riktiga sommaren. Blek som ett lakan. Fortfarande singel (quelle chock!).

Kul-sur helg. Tentan var självklart och som väntat inte särskilt lustig, men retsina- och öleftermiddagen hos Robin var desto trevligare. Dötrist, för att använda ett slangaktigt ord här på bloggen, var att resten av antiktruppen hade somnat in som en annan amfiteater, och därför bangade. Ingen fest. Men lite slottsfolk då? Nej. Bara Kristin ställer upp. Sedan fick jag veta att Daniel och Katarina hängde på "ag" (Allmänna Galleriet? Varför skulle de vara där? Vad står AG annars för? Är jag dum nu?). Ja, öl med mig och Kristin dög väl inte. Jag lackade, såklart.

Jag har helt enkelt inga vänner som vill umgås med mig, I guess att det är så att det som Daniel sa stämmer, "Du är så jävla jobbig, MH". Har i ärlighetens namn funderat på om jag kanske är lite jobbig. Jag vet inte. Men att jag "saknar empati", det tycker jag ändå att han har fått om baktassen.

Kristins kompisar är ju annars trevliga. Hängde med några av dem i onsdags, efter att jag och Kristin misslyckats med vad vi skulle på egentligen. Det snurrar lite för mycket saker uppe i Madelenes hjärna tror jag.

Fick fina Blueboys Try Happiness av Johan i veckan. Jag säger bara det. Försök med lycka. Snälla.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

äh.. det är inte dig de undviker.. tror helt säkert det är mig..
Jag är ju inte direkt aspoppis på slottet..:P

2007-06-04 @ 23:18:25
Detta sa: Madelene

haha, jag tror att DS hatar mig. med all rätt

Detta sa: Robin

Mäh! Jag ställer typ upp ganska ofta för att just ha börjat lära känna dig. Med öl, lägenhet och retsina i alla fall! Tycker jag. Mycket.
Nåja, det visade sig att min kära syster springer ut på torsdag (och jag antar att fröken rojalist ska stå i honnör hela dagen idag?), men på fredag dag kanske man kan göra nåt?
Elleur?
Nu trycker jag på de tre utropstecknen.

2007-06-06 @ 11:59:06
URL: http://mukhaddaraat.blogspot.com/

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks