Domino Dancing

Yeay peops, jag är tillbaka i stora staden. Smålandsfestival var trevligt, men kylan, tältboendet och alla fjortisar fick mig att känna mig gammal. Att bo i hus, som Hanna gjorde, skulle ha varit trevligt. Och tll nästa gång måste jag packa mer kläder.

Jag tänker inte blogga om alla band här. Om ni vill veta vad jag gjort musikmässigt så får ni kolla in mina inlägg på Dagensskiva.com. Men jag säger bara det - jag tänker inte åka på festival som vanlig dödlig igen. Det var helt klart backstageområdet, med risk för att låta snobbig och trying to be cool, som var vattenhålet och andningspausen. Och den stora behållningen. Helt enkelt lite trevligare där. Och Pagrotsky hängde ju där. Med flera.

Och jag fick träffa Jennie! Äntligen! Och två av killarna i Salad Days! Och Jennie blev igårkväll stött på av en kille som var rätt jobbig i mina ögon. Dessutom hade klanten en gång i tiden druckit spya. Roligast under hela festivalen var kanske Mats kommentarer om tjocka tjejer, att han gillar dem också. Och i övrigt tycker Tomas och Mats att Hanna är en av de snyggaste tjejer de någonsin sett.

Inatt gick jag och la mig halv fem, blöt och kall men snabbsomnad. Vaknade vid sjutiden imorse. Mina jeans var fortfarande blöta efter gårdagens regn, så det blev till att åka hem i klänning. Skönt att vara hemma. Har känt mig extremt ful hela veckan, vilket Tomas
foton säger en hel del om. Förstår inte hur andra människor kan vara så snygga. Och coola. Jag är inte så cool.

Kyss mig inte, det kommer bara leda till nåt ont ändå.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Andreas

http://flickr.com/photos/tomaslundstrom/561304617/in/set-72157600382205860/
Måste vara den värsta festivalbild jag sett. Datorn i tältet. En iMac i tältet? Men herregud ;)

Detta sa: Madelene

haha! vi hade den inte där permanent, den vistades bara där, i mina händer, just när Tomas kom till festivalen. Annars var den inlåst.
Själv föredrar jag PC.

2007-06-18 @ 11:09:33
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: Robin

Du föredrar PC för att du är en del av den internationella frimurarkonspirationen. Just därför.

2007-06-18 @ 12:36:28
URL: http://mukhaddaraat.blogspot.com/
Detta sa: Jennie

Lyx att hänga med dej min finaste! Men hörru. Denna "jag-är-inte-snygg-och-cool"-attityden klär dig föga. Vad hände med hon som älskade sig själv mest av allt?

2007-06-18 @ 14:52:15
URL: http://jagebladskans.blogspot.com
Detta sa: Madelene

Robin: you got me. nästan. jag är med i den internationella islamistiska konspirationen, talib som jag är. Jayyid jihad!
Jennie: åh, det var helfint att hänga med dig! längtar efter dig igen. men du vet hur det är, ibland sjunker självförtroendet hos en egostjärna. men nu är jag självsäker igen. och snart ska jag ta mig ned till malmoe!

2007-06-18 @ 20:41:06
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks