Wataridori

Facebook och Cornelius är riktigt knark. Beroendeframkallande och lätt att fastna framför/vid/under/på/i. Och all japanska får mig att vilja sitta i Olles säng på Gotland och titta på Tonari No Totoro igen.

Mina föräldrar är slutligen hemma från Europatrippen (de var i Normandie! Och Rivieran! Och Paris! Och i Innsbruck! Jag vill också!). Jag fick beställd kinamat till middag. Dessutom är de helt älskvärda och dyrkningsbara och hade köpt med sig choklad till mig (Toblerone och så en av alla mina chokladfavoriter som är standard att de köper till sin yngsta, söta lilla dotter när de varit utomlands - M&M's eller även, i folkmun, kallade M-kulor (M som i Madelene?)). Dessutom hade mamma en locktång som jag snodde med mig, även kallat lånade. Hon ska få tillbaka den.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks