Cornelius remix

Hur hittar man lättast till Mowitz? Tyska kyrkan och ner, eller hur Daniel nu förklarade det. Vi hade i alla fall hur roligt som helst igårkväll på ovan nämnda krog. Riktigt bra anslutning av slottsfolk. Några öl. Charader - ja, vi lekte charader, högljutt, på krogen! Underligt att vi inte blev utslängda, vilda och politiskt inkorrekta som vi var. Jag skulle bland annat framställa "Sex and the City" och "mexikan". Mycket underhållande.

Bluäh. Jag avskyr att blogga om triviala saker som sånt. Nu blir det The Avalanches Since I left you i Cornelius remix en gång till. Sedan borde jag kanske sussa. Jag och Kal har utbytt musiktips via msn. Mark Ronsons cover på Stop me fick jag, bland annat. Själv länkade jag till The Ukulele Orchestra of Great Britains video till Wuthering Heights. Jag kan liksom inte sluta skratta åt den. Storband som förföljer folk, dessutom med små instrument, är de facto humor.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Parrish

triviala till skillnad från "vad som finns på Madelenes kylskåpsdörr"?

Detta sa: Madelene

ja, nä, sånt är trivialt också. det är det jag menar. jag bloggar ju m mig själv men ibland känns det så fånigt.

2007-07-21 @ 07:56:55
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks