Oplanerad sleepover

Gårdagen var lyckad, flummig och kul. Sverker i rosa Adidasoverall och Katarina i en röd dito var kanske för kul att se, men Kristina slog det ändå med trynet och svansknorren samt de rosa öronen. Själv var jag mer laidback med mitt rosévin. Och jag och Daniel förlorade i Alias (ett sällskapsspel, reds. anm.). När jag kom till T-Centralen upptäckte jag att sista tunnelbanan hem redan glidit iväg, så jag tog blå linje tillbaka till Rådhuset och sov, i soffan mittemot en full och kanske något olycklig Kristin, över hos Katarina. Kunde somna efter ett tag, även om jag vaknade några gånger och hörde Kristin prata i sömnen. Vaknade mindre fräsh och svart av smink under ögonen, men täcket var varmt. Egoist som jag tydligen är ibland lät jag Kristin ta sovsäcken medan jag fick gosa i det riktigt tjocka mysiga täcket. Ganska trevligt att sova borta ändå.


Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks