One last mistake eller vad säger man?

Nyårsafton var superübertrevlig, sjysst att få höra lite färskt slottsskvaller (bland annat om mig själv). Jag fick 16 poäng (tror jag) i Kristinas Mina vänner-bok (för ett år sedan när jag fyllde i klasskompisens blev det... sju poäng tror jag), vi konstaterade vad som varit bäst och sämst under 2006, Johan hälsade till mig från ett blåsigt (antar jag) Möllevångstorget (vad jag saknar Malmö!), raketerna smällde över Stockholm och vi drack rosa bubbel vid Norrmälarstrand. Årets sista misstag från min sida var (förutom att jag pratade för mycket) att jag hyvlade mig själv i pekfingret med osthyveln.

2006 over and done.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Sara

Ajdå! Ackta dig för osthyvlar ;) hihi


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks