Hemligheter och annat lyckat

På frammasch. Jag har fått ett till frilansuppdrag för samma tidning. Jag ler med hela kroppen. Det känns så bra att ibland bara känna sig så lyckad. Och jag som trodde jag skulle få mer tid att läsa om Mesopotamien. Nope. Men det är bara bra. Jag är inte alls otacksam. Today is a good day tror jag allt. Allt ser rätt ut, blodtrycket står rätt till, även om Skatteverket bråkar med mig (eller ignorerar mig helt enkelt) så pratade jag med en finfin handläggare och vi brast ut i garv båda två (det är nog inte ofta sånt händer). Nu måste jag bara köpa en dator. Och de där rosa skorna såklart. Sen är jag perfekt (oj, hon har redan drabbats av hybris. Illa).

Jag ska skriva under rubriken hemligheter. Jag som är hemligheten personifierad.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

fan så kul att du fått ett till uppdrag!!!!!!!!!!!
=o) rosa skor, låter spännande!
hörs ikväll (har packat ner träningskläderna + skor)!! krama

2007-01-30 @ 09:25:53
Detta sa: Prinsessan

Hihi, visst är det :) Och rosa skor ska det bli, jag måste! Träningskläder... ja suck... vi ska väl vara duktiga...

Detta sa: ankan

jaså, du säger så!¨ja jag är då inte den som puschar på ;o) ska vi gå o äta bakelser iställeT??

2007-01-31 @ 08:03:38
Detta sa: Madelene

Jag åt en halv semla igår... det får räcka...

2007-01-31 @ 08:18:01

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks