Fina jag

Jag förstår inte varför Sofia, Kaisa och Sofie skrattade åt sista punkten i arbetsintyget Jennie skrev åt mig; att jag fått mina kollegor på Hennes att "förstå vad 'Älska dig själv' innebär. På riktigt". Ungefär som om de kände igen sin underbart snygga vän (jag) i det. Och varför Ann-Sofie slutat svara på mina "Gud vad jag är snygg idag, det är helt otroligt"-sms. Underligt. Nej nu måste jag gå och titta mig i spegeln lite till. Jag är faktiskt helt sjukt söt idag. Och jag som skulle gå hemifrån för flera timmar sedan enligt planerna. Det blir nog några fler hemma. Framför badrumsspegeln. Eller kameran.

Just det ja. Jag är inte bara snygg. Jag vann ju faktiskt (om vi hade spelat klart) TP igår också.

Uppdatering 16.08 hemma hos syster. En sak jag inte är så bra på är att sjunga. Syster utmanade mig i Singstars 80-talsskiva igår, och jag förlorade både Tainted Love och Karma Camelion. Jag vann ju dock Material Girl mot systerdottern. Hon är tio år. Revansch idag tro? Elle så bli det bara Stockholmsspelet. Fast jag tror Malin är bättre där också.

"Enough about us, let's talk about me
It's not about you, it's not about sunshine"

Lemonheads, "It's about time"


Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks