Dansa pojke, dansa

Uninsatiable... Lyckad lördagkväll på Housewifes klubb på Teatron. Rätt hårt, och skönt att dansa till. Vill dit genast igen faktiskt. Dansa, dansa, dansa.

Och idag ska jag sno åt mig lite middag hos största storasyster igen. Men den här gången är jag faktiskt bjuden. Och jag gissar att hon vill slå mig igen på Bloc Partys Banquet, på Singstar. Alla som har hört den låten och minns vilken det är förstår nog att den är enormt svår att hänga med på, och att det låter förvillande falskt när någon, antagligen vem som helst, ger sig på att försöka.

Och minsta storasyster har varit på första uttagningen till Polishögskolan. Jag håller tummarna för att hon klarar det. Hon är galant, min storasyster.

Jag är full av små rivsår, både från mig själv och från kisse Linus. Jag tror han saknar mig. Min älskling.


"She's got such a dirty mind and it never ever stops
and you don't taste like her and you never ever will
And we don't read the papers, we don't read the news
Heaven's never enough, we will never be fooled"
Bloc Party, "Banquet"

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks