Min lilla värld

Livet vävs ihop på något underligt sätt. Alla känner varandra. Inte nog med att Daniel och exet är släkt, fler underliga sammanträffanden sker. Just nu sitter till exempel före detta klasskompisen Tommy i rummet intill och fifflar med någonting på datorn. "Vad gör du här?" frågade jag med en förvånat leende när han dök upp med en tjej jag inte kände till. Tjejen visade sig vara chefens (en av alla chefer här) dotter, Tommy visade sig vara chefens dotters pojkvän.

Jag väntar bara på att mer spännande sammanträffanden ska dyka upp i min omgivning och bekantskapskrets. Kanske alla min vänner har haft ihop det med varandra på ett eller annat sätt. Det är uppenbarligen en liten värld.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks