Lasse, Tompa och jag

Kom fram till att både Lars Winnerbäck och Tomas Andersson Wij har bott i Fruängen. Och så jag. Betyder det att jag också kommer att flytta in till Söder någon gång? Jag kanske ska börja skriva Lundell-aktiga låtar på svenska och slänga på mig en gitarr. Eller inte. Det låter nog bättre när de gör det. Det får räcka med att jag sjunger med.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

ja, men du kan ju skriva låtar o låta nån annan sjunga! ;o)

2007-02-05 @ 23:50:26
Detta sa: Madelene

nja... du då eller?

Detta sa: Anonym

penis

2007-02-06 @ 14:36:24
Detta sa: Madelene

Sofia, tror du jag inte förstår att det är du...

2007-02-06 @ 16:09:24
Detta sa: ankan

ja, jag kan sjunga, speciellt nu! stackars lilla mig.. kan inte andas genom näsan och jag mår allmänt blä! passar sig verkligen inte att va sjuk nu, har tenta nästa vecka o nu missar jag en massa bra... snyft!!

och, ja vem annars än sofia skickar penisar till folk? Hmm, det gör ju du!! ;o)

2007-02-06 @ 17:16:11

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks