Helg som helg som helg

You are raining in, I can't escape that feeling, you're dripping into the buckets I have placed where damage isn't already done... Matt, less och utsiktslös. Orkar inte riktigt. Ser mest bara framemot måndag så jag slipper den här vedervärdiga oplanerade helgen. Eller planerna är väl att jobba och plugga om vartannat. Jag har inte haft en riktig salstenta på tre år, och idag fick jag akut tentaångest. Och övrig ångest har jag väl alltid och ständigt. Jag undrar om den någonsin slutar för gott. 

Is this what you want? Because we're young... The Radio Dept. är i alla fall lugnande. De är nog ett av de bästa svenska banden någonsin. Igår började jag nästan gråta för att de är bra. Så bra. I don't need love I got my band. Sådant rent och skärt självbedrägeri.

Ah, den här helgen kommer väl sluta som förra, att jag känner mig ensam och övergiven och längtar efter någon som älskar mig och är min.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks