Död och kroppar

Alla bara dör. Själv drömde jag att Anja Pärsson kolade, och eftersom jag har svårt att skilja mina drömmar från verkligheten blev jag lite fundersam vid frukostbordet. Men nej, hon tycks leva. Och trots att jag av någon anledning ogillar Sveriges favoritskidstjärna, så är det kanske lite häftigt att önska livet ur henne.

Gårdagskvällen spenderade jag och
största storasyster på Restaurang Snövit och klubb Sheriff (och lite uppvärmning på WC). Systers (och min) jobbarkompis band Bodies spelade, det var sjysst. På grund av dagens tenta blev det dock inte särdeles sent. Idag hoppas jag på en senare kväll.

Nu: sminkning och iväg till tentamen. Brrr...

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: mal

lite uppvärmning på WC kan tolkas lite olika :S

gick det bra på tentan ida`?

psst: ta bort the (dom heter bara bodies)

2007-02-17 @ 18:05:26
Detta sa: art[e]fact

Hoppas att tentan gick bra!!

Detta sa: Anonym

Tack Artefact, den gick superbra!

2007-02-20 @ 21:42:48

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks