Unwashed and Somewhat Slightly Dazed

Så. Tre dagars semester slut. Det var jag värd. Jag har haft det skönt på landet, vill vara ledig ett tag till. Kändes underligt när jag satt på buss 632 mot Yxlan i fredags eftermiddag. Som om det inte var på riktigt att jag var ledig. Dessutom upptäckte jag en ny (?) sorts plingor.


plinga
Plinga modell ny, eller är jag bara efter?

Helgen har bland annat innehållit; ätande, vattning av blommorna på mormors grav vid Blidö kyrka (min dopkyrka!), drickande, ätande, kryss- och sudokulösande, ätande, lite lite båtåkande, doppande av fötterna i kallt vatten, snapsvisesjungande (jomenvisst!), ätande och solande. Det sista resulterade i en väldigt röd Madelene.

rodmh
Detta är inte för att jag ska visa upp mina bröst. Men det gör jag visst.

huslandet
Vårt hus på landet. Idag.

Och snart är det höst. Känns ganska ofattbart. Säsongen på slottet är slut. Men det känns som jag har en del projekt för hösten också;
- Malins och mitt nya bloggprojekt, Blandband. Ni hittar länken här i sidan. Start 1 september.
- Kristins och mitt kyrkoprojekt. Nej, jag är inte alls troende. Inte Kristin heller, vad jag vet. Men vi har kommit på att man borde kolla in alla Stockholms (innerstaden that is, enligt mig) kyrkor, bara för allmänbildningens skull. Så jag byggde ut vår lilla diskussion om det (vi stod på Södra teatern och blickade ut över stan, det var då vi som hastigast nämnde det). Hoppas Kristin är med.
- Skaffa dvd-spelare och kolla på film. Jag och Daniel ska ha Johnny Depp-kavalkad.
- Käfta en kändis. Mitt, Olles och Robins vilande projekt ska sättas igång på riktigt.
- Lära mig allt om antiken. En del i alla fall.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: malin

blandband är bra
bränna är inte bra
käfta en kändis vet jag inte vad det är?
dvd spelare är onödigt
kyrkor är bra ibland, kolla högalidskyrkan :)
antiken är jäkligt gammal!
/Malin

2007-08-19 @ 22:16:54

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks