Sway

Status, denna lördagskväll:

Facebookar för mycket.
Ätit glass med Kristin och Martin efter jobbet (våffla med pecannöt, polka och mintchoklad).
Börjar se slutet på tidningen.
Har kommit i fas efter onsdagens sena "festande".
Tycker det är lite tomt utan Tusse.
Funderar på när jag ska skrämma iväg Olle genom att introducera honom för mina föräldrar och resten av "familjen".
Lyssnar på The Perishers.
Vill dansa. Techno.
Är stundtals lite trött på mig själv.
Ska nog lägga mig i sängen och läsa några gamla nummer av Medusa. Nu.

I don't wanna hurt you, I don't wanna make you sway, like I know I've done before, I will not do it anymore, I've always been a dreamer, I've had my head among the clouds...

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: crazy daisy

stackars stackars olle... ska du verkligen göra det ;) :) Har du tänkt igenom detta ordentligt. Har du varnat honom? Kanske bäst att ta mig sist och börja med någon hyvsat normal som Marie! :)
Bara ett tips!
/Malin

2007-08-12 @ 11:20:26
Detta sa: Parrish

vet inte om detta är något för dig.. men är ju över huvudet på mig:
http://platsbanken.ams.se/direkt/27/070813,130100,240916,11,1114727.shtml


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks