You and me, skin to skin

Jag och Kristin har hetsat varandra till att ha en vit månad i maj. Eller ja, det är hennes idé. Jag bara hakar på och kollar om det funkar. Men det är ju en bit till maj än. Min födelsedag i slutet av månaden är för övrigt undanhållen. Det blir belöningen, förklarade Kristin.

Ekorrar. Ett vanligt djur som trots det fångar min blick varje gång jag ser en. Om jag gick tillsammans med någon skulle jag säkerligen kommentera "Titta vilken sööööt!" varje gång jag såg en av de där små brunröda gnagarna. Söte.

Fy.

Vuxet beteende är att föredra blommiga lakan före söta, urgulliga, mysiga med tecknade djur på. Det var alltså inte jag som föredrog de blommiga (jag avskyr blommigt. Och att få blommor är också rätt trist, i alla fall bukettblommor. Krukväxter är en annan sak).

"All I really want is the touch of your hand
I won't speak a sound
If you take me home
If you hold me close"
Standfast, "Skin to skin"

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

ska jag känna mig träffad ang blommorna?? ;o)

2007-04-10 @ 16:58:22
Detta sa: Madelene

Ankan: känner du dig träffad så... :D

Detta sa: Parrish

Förstå.. om det faller väl ut med vit månad så kanske jag har råd med lite sommarkläder..;)

2007-04-10 @ 20:04:53
URL: http://parrish.blogg.se
Detta sa: Anonym

Det går icke!! Att ha en vit månad i maj alltså! Jag fyller år den 20 maj och då tänkte jag ha lite festligheter på korridoren ha ha. Passar så bra till ens 31-årsfest liksom..
När ska vi leka? Var alldeles för länge sen senast. Var gör fröken Holm på fredag? Vill Hon fira fredag den 13 med mig? Kram!

2007-04-10 @ 20:24:22
Detta sa: Kristina

Mitt namn försvann på förra inlägget så tittut igen :)

2007-04-10 @ 20:25:22
URL: http://www.myspace.com/kristinahagberg
Detta sa: Madelene

Kristina: hehe, på fredag på dagen ska jag ta lite deklarationshjälp (konsultkonsult eller vad säger man? nämen har man företag så är det mycket med det heliga = pengarna). Men på kvälla kanske?

2007-04-10 @ 20:26:51
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: Kristina

Absolut! På kvälla blir görsköj! Riche kanske ;) Vi hörs, kramen!

2007-04-11 @ 19:26:34
Detta sa: Madelene

Jag vågar inte gå till Riche igen vet du väl... =)

2007-04-11 @ 20:41:39
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: Kristina

Meh! Det är ju billigt ju. Fast ta på fuljeansen om man skulle få ett par bärs över sig..Kanske vi kunde få FW på lite gladare humör? Vad sägs?

2007-04-11 @ 23:22:50
Detta sa: Madelene

billigt är det väl ändå inte? tj, vi får väl se. =)

2007-04-12 @ 07:46:50
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: Anonym

DS vill nog hänga med också...

2007-04-12 @ 09:37:17

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks