Måndagsbråte en ledsen tisdagkväll

Jag orkar inte riktigt. Bråte. Jag är bråte. Hur ska jag kunna tipsa tjejerna om hur man får sommarflirten på fall?

Jag är ett måndagsexemplar, både psykiskt och fysiskt. Tur att del efter del av mig tas bort av läkare med icke-darrande händer och fina, tätsittande munskydd.

Billie the Vision and the Dancers är i alla fall ett glädjeämne. Eller sorgeämne. And everything goes into a thousand pieces, I'm damaging this apartment, so damn you too for making me unable to stop loving you...

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Malin

Hej! jag skulle maila dig, men vår mail (hela scandinet som vi går via) ligger nere! Ring om du vill prata, jag är vaken ett tag till!
Och klart att du inte är bråte (eller skrot som felix kallar allt som han tycker är dåligt) Det kommer fixa sig finfint!

2007-04-03 @ 22:14:39
Detta sa: malin

förresten - har du fått nån tid?

2007-04-03 @ 22:15:51
Detta sa: Laura

Bråte? Du? Nämen fina M, det är du inte alls det. Inte sitta och få för sig såna saker. Sov gott nå så hörs vi i påsk. Puss & Kram!

Detta sa: Parrish

Bara så du vet.. jag kommer att bli orolig om du inte uppvisar någon sorts livstecken snart.. och då kommer jag ut och slår ner dörren.. I know where you live..

2007-04-04 @ 12:02:37
URL: http://parrish.blogg.se
Detta sa: Lekne

Tack för att du gillade min blogg :-)
Nix, det är ingen modeblogg. Det är en egoblogg *asg*.
Ha en fin dag!
Supersöta skor!

2007-04-04 @ 16:34:20
URL: http://lekne.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks