Idiotiska idéer

Man sätter inte upp tider för telefonintervjuer klockan 10.00 en lördagmorgon. Inte när man ska ut på fredagkvällen. Fröken M är en idiot. Nu är det du, fröken M, som ringer och bokar om tiden (ja, jag har börjat pratat om mig själv i tredje person. Precis som Julius Caesar).

För övrigt är min lilla snutt inlämnad för lagning. Ja, mobilen alltså. Jag blir bara förälskad i prylar nuförtiden. Så är det att vara singel.

Uppdatering: Ah, flyttat till söndag 10.00. Jag ska visserligen ut på lördagkvällen också. Men jag blir ju inte bakis nuförtiden. Säger stålkvinnan.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: malin

hej stålkvinnan! Bakis idag?
/förklädeshäxan

Detta sa: Madelene

Inte bakis alls faktiskt. bara lite trött... du var inget vidare till förkläde =)

2007-04-21 @ 20:21:12
Detta sa: ankan

jävla alkholist!!! ;o)

2007-04-22 @ 14:50:09
Detta sa: Madelene

ankan, du är bara avis för att du har så mkt att plugga! men det är lugnt. jag ska ta dig på nån obskyr indierelease sen också. lovar! =)

2007-04-22 @ 18:41:07
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks