Femtio själar

Jag kan inte riktigt koncentrera mig på mitt jobbande. Alltför mycket, eller lite, händer runtomkring. Och det är vår. Och jag har vårkänslor.

Ja, och så är man
myspacare nudårå. Och redan har man blivit påhoppad för en recension som man skrev. Men hallå, 6/10 är bra i mina ögon. Ja ja. Bara för att Andreas är så himla älskad och en riktig förståsigpåare. Muttermutter... Fast okej, jag var rätt hård. Jag är ond. Heeh.

Snart blir det promenad med Kristin, den som inte kunde hålla vita månaden-löftet, fast det var hon som instiftat det. Ah, jag skulle brutit det ändå.

Ångesten har nog vandrat vidare.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Andreas

Man måste hålla sig på god kant med talangfulla musiker ;)


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks