Veckans sista tankar

Veckoslutets sista tankar

  • Borde man gå hem när man inte gör någon nytta?
  • Varför försvinner vissa vänner när de skaffar pojkvän?
  • Vad händer under den här helgen?
  • Är mänskligheten beroende av datorer?
  • Ska man spela spel och inte visa sig intresserad om man är det?
  • Ska man behandla män som hundar?
  • Finns det någon i denna värld som jag kan bli kär i?

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: fia

ja jag tror jag ar beroende av datorer, puss pa dig min lingonrumpa

2006-09-23 @ 12:31:04
Detta sa: fia

just det som svar till dit inlagg, nope pluggar sldrig. SKolan borjar pa onsdag. Saknar dig min favorit madde

2006-09-23 @ 12:59:29
Detta sa: G

vad är det för fel med att få barn när man är 15, lägg till [email protected] och förklara det för mig

2006-09-24 @ 10:53:42
Detta sa: K

Jag försvann där ett tag men nu e jag tillbax. Jag lovar att aldrig mer försvinna. Så nu får du dras me mig i all evighet hehe :). Puss!

2006-09-24 @ 16:58:29
Detta sa: motvalsmalin

1. Varför måste man gå hem när man bara får göra nytta? (diska, tvätta, städa, laga mat)
2. Var är alla nu när man vill hitta på nåt, 15 år senare?
3. Vart var du? Du missade morfars 85-års dag, värsta partajet!
4.Värre än droger...eller coca-cola? Vart är världen på väg?
5. Är det klädpoker dom menar?
6. Behöver män behandling...? säkert inte samma behandling som hundar iaf!
7. Av någon underlig anledning så hittar man väl ingen om man letar... om man inte vill träffa nån, typ dan innan du ska flytta hem från malmö eller så... då står det en malmöPåg där (vanligtvis heter de Påg, Måns eller Mårten...*ha ha*)

2006-09-24 @ 20:10:46
Detta sa: Madelene

G: Vad fasen skulle jag ge ut min msn till en främmande människa för? Är du säker på att jag ens HAR msn?? Nej. Om du vill diskutera kan du göra det här.
K: Bra. Bra att du ringde. Låt det inte hända igen älskade vän. Okej? Puss.
motvalsmalin: Du har så rätt så. Jag ska sluta leta. Vill ju inte ha en "Påg"


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks