Underbara Skånevården del II

Underbara Skåne, vackra, platta Skåne (och Malmö röstade ju rött, fast det är ju oroväckande att Sverigedemokraterna gått fram här nere. Själv röstar jag ju i Stockholm, men där blev det ju blått ändå) och deras fina sjukvård. Nej, jag är inte ironisk, inte den här gången. Var hos vårdcentralen idag, mina lilla sjukdom har inte gått över, och jag fick ett underbart mottagande. I alla fall om man jämför med förra veckans villervalla. Sköterskorna var jättetrevlig och läkaren var saklig och rak. Jag kände mig omhändertagen. Skåne är bra härligt i alla fall!

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: fia

hej gumman, saknar dig. pusss

2006-09-19 @ 15:00:28
Detta sa: Madelene

fia: Jag saknar dig också, bra att du har dator/tillgång till dator. Mina 5000 sms är slut.
läser du nånsin själva bloggen? Du kommenterar aldrig den juh...

2006-09-19 @ 15:49:10
Detta sa: ankan

haj haj!
så det är inte bättre än? stackars!! antog nästan att dina 5000 mess var slut, var ett tag sen jag blev bombarderad.. ;o) kram och puss

2006-09-20 @ 09:59:44
Detta sa: ankan

vad är det för fel på bloggen? mina kommentarer syns ju aldrig.. hoppas du kan läsa o se att jag skriver till lilla dig!! puss puss

2006-09-20 @ 10:07:32
Detta sa: Madelene

ankan: Det är inget fel på bloggen, men ibland måste man trycka på uppdatera-knappen för att det ska synas... jag ser :)

2006-09-20 @ 12:08:40

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks