Sen onsdag: Stockholm

Onsdag natt. Och jag står på T-centralen i Stockholm, väntandes på röda linjen hem. Hem! Ja, enligt planerna i alla fall. Enligt pappret med beställningsnummer som gör att jag är berättigad till två tågbiljetter. En hem till Stockholm och en hem till Malmö.

Oplanerad resa, men skön. Får tillfälle att släpa hem allt det där jag inte behöver här nere, för jag vet att jag inte kommer få plats att ta med allt hem på en resa (jag ska ju hem veckan efter också, till mitterminsträffen. Då blir det också en hel del släpande). Jag vet inte hur jag ska få hem allt på två resor. Efter de här rofforna så är det ju rätt mycket.

Onsdag. Och jag skymtar Stockholm.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Nämen! Ska vi få finbesök från kontinenten :). Kika in och kolla på det lilla underverket förresten, hämtade ju mammas och O:s valp igår!


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks