Kaneltugg och singelvånda

Plötsligt blev det jul. Här på redaktionen tuggas det frenetiskt på kaneltuggummi. Underbart gott. Ny drog? Kan bli.

Och jag har snart varit singel i ett år. Jag vet inte om jag börjar tycka att det är sorgligt.



Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Sorgligt? - Nejdå. För vad jag märkt så har du haft väldigt många stunder av j-t kul under det året :). Kaneltuggummi måste jag dock få säga usch till. I USA tuggade alla på Big Red och jag tyckte och tycker att det är riktigt äckligt... Fast hade också julfeeling igår, GB har ju en ny Sandwich ute! Sandwich Lussebulle heter den och kexet har alltså smak av saffran. Mmmm, gottgott var det :).

Detta sa: M

Lussebulle! Den måste jag smaka! Börjar nästan längta till jul nu! Men den som smakar pepparkakor finns inte kvar?

2006-09-15 @ 09:22:01
Detta sa: Emma

Big Red var det tuggummit Mr Big gav till Carrie när de var i San Francisco.

2006-09-18 @ 15:28:01
URL: http://emmaskulturblogg.blogspot.com

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks