Elden vecka 35

Denna vecka brinner Stjärna i min egen värld för: SuDoku. Okej, jag vet, jag är flera år efter. Men nu när jag inte har dator på kvällarna så är SuDoku et utmärkt tidsfördriv!

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Haha, äsch då det gör väl inget att vara efter. Och tänk, nu delar du en hobby med mr statsminister Göran Persson ;). Här har det vart en lugn helg, köpte en mössa i går och det var kul - annars rätt ospännande :P. Hoppas du mår bra, kram!

Detta sa: malin

Näe, jag tycker det är trist... jag vill sätta siffrorna där jag har lust - det där är ju helknäppt ;o)

2006-09-04 @ 08:23:34
Detta sa: Syster Marie

Kul o kul är det väll inte, men bra om man inte har någe annat för sig. Typiskt Malin o vilja sätta siffrorna där hon vill.

2006-09-04 @ 12:30:46
Detta sa: madelene

jaa, hon är inte riktigt klok den där Malin. beror väl på den där fyllan...

2006-09-04 @ 13:16:05

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks