Tåg, glass och illamående

Ah. Klockan 16.04 går jag härifrån, skyndar mig hem, tittar på That '70 Show, plockar ihop de sista grejerna, tar bussen till centralen och sen sen sen, så blir det tåg till Stockholm. X2000. Jag kommer må så illa och säkerligen kommer resan ske baklänges, vilket kommer göra det hela ännu värre. Jag och Ann mådde lagom illa när vi for till Linköping i lördags.

Och nu har jag ätit alldeles för mycket glass också. Fasiken.

Bra dag annars. Bra helg hoppas jag. Veckans låt är helt klart mina gamla favoriter Placebos cover av Kate Bushs Running up that hill. Brian Molkos röst (som jag avgudade en gång i tiden, sex år sedan närmare bestämt) gör den vackra texten ännu vackrare och sorgligare.

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks