Slemmiga moderater och en snygg dag

Slemmiga moderater på teve. Men dagen har varit bra. Det var otroligt roligt att träffa klassen, fast vi varit ifrån varandra (oj, jag låter alltid så dramatisk) så känns det som om vi har bra sammanhållning nuförtiden. Skönt men sorgligt (och skrämmande!) att vi slutar i januari.

Och jag kände mig allmänt snygg. Gillar att känna mig snygg, allt blir så mycket bättre de dagarna.

Åh, nu är det ett klipp från Västra hamnen i Malmö på Aktuellt.

Västra hamnen ja. Saknar jobbet. Kommer sakna folket sen. Verkligen. Och Malmö.

Men det är skönt att vara i Stockholm. Jag och my girls käkade grekiskt, sen gick vi till Muggen på Götgatan (fortfarande min favoritgata i stan). Längtat efter dem. Men som Ankan sa när vi vandrade ner mot Södermalmstorg, man har så mycket för sig, allt har rullat på bra. Allt går snabbt.

I'll be home soon.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: F

mycket slem är det..

Detta sa: marie A

jag vill oxå känna mig snygg!

2006-10-17 @ 12:35:03
Detta sa: Madelene

marie A: du är ju jättesnygg juh!

2006-10-17 @ 16:22:11
Detta sa: malin D

vem är marie A... är det hon den där snygga?!?

2006-10-17 @ 16:30:32

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks