Singelquiz

Till frukost gjorde jag nya Veckorevyns test (eller quiz, som de kallar det) Vilken singeltyp är du? 11 frågor, och jag blev med 4 D-svar den så kallade Lyckosmeden: "Du är helt och hållet tillfreds med ditt singelliv, eftersom du är till 100 procent trygg i vetskapen att kärleken kommer att komma din väg... ...Tänk på att du kan behålla vissa delar av det roliga singellivet när du väl träffar någon".

Själv känner jag mig mer som B, Deltidssingeln: "Du har kul och trivs som singel, men skulle ändå inte ha något emot att träffa någon... ...I en perfekt värld skulle du kunna ha pojkvän söndag till onsdag och sedan bli singel till helgen, varje vecka... ...Gör en lista över vad du verkligen vill ha av en kille och i en relation. Stryk allt som inte är riktigt viktigt."

Jag har ju gjort en sån lista! Den blev ganska lång (jag har inte skrivit ner allt men jag har den i huvudet) och jag vill inte stryka nåt. Till exempel får min blivande pojkvän inte ha småsyskon eller ha något överflödigt fett på kroppen. Är jag kräsen?

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: ankan

varför får han inte ha mindre syskon?

2006-10-04 @ 08:45:17
Detta sa: Laura

Undrar över samma sak som ovanstående. För han ska väl knappast bo hemma hos päronen och då spelar väl eventuella småsyskon verkligen ingen roll...eller har jag missat nåt?

Detta sa: madelene

ankan och Laura: nej, han ska ju inte bo hemma, men om han har småsyskon är han en sån där som är överbeskyddande, och jag orkar inte sånt (redan upplevt). Och dessutom, om det är små småsyskon, så är de ju jobbiga juh...

2006-10-04 @ 10:05:05
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: marie (mellan syster)

Ja huuu, småsyskon är sååå jobbiga. ;)

2006-10-04 @ 11:40:29
Detta sa: madelene

hehe, ja, visst är de? :) (dock inte alla!)

2006-10-04 @ 11:46:16
Detta sa: malin

är jag överbeskyddande bara för att jag är storesyrra...??? Du är skojjig du!
Skriv istället vad du vill ha, ett ensambarn, mellanbarn eller den yngsta i en syskonskara???
Du passar väl ihop med en storebror enligt alla tester förresten???

2006-10-04 @ 12:43:02
Detta sa: malin igen

publicera listan... vi vill se alla dina konstiga krav! Publicera publicera... ropen ska skalla - publicera alla!

2006-10-04 @ 12:44:22
Detta sa: Madelene (igen)

malin: Du är knäpp! Ja, men du har väl inte så stor ansvarskänsla, Marie har ju mer än du... Men det viktigaste är väl att han inte är så familjekär, som S var. Herregud... En sladdis som jag kanske? Eller en kille som har en brorsa som kanske är tre år äldre än honom.

2006-10-04 @ 13:14:44
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: mellan (igen)

Är Jag överbeskyddande och har ansvarskänslor?????????
ÅÅÅÅ va jobbigt det låter.

men det är väll bra om man tycker om sin familj o syskon...eller???

2006-10-04 @ 13:32:02
Detta sa: madelene

mellan: du är alldeles perfekt, det är båda mina systrar! såklart! Ja, det är bra om man tycker om sin familj, men inte så mycket som vissa... då blir det mest bara jobbigt, när de hela tiden vill vara med familjen... sånt tröttnar man på efter ett tag och då gör man slut...

2006-10-04 @ 13:39:36
URL: http://holmis.blogg.se

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks