Julstämningen infinner sig

I'm going downtown where there is people... Richard Hawleys Coles Corner ger mig en väldigt julig sinnesstämning. Det är lite Driving home for Christmas över den. Kanske ska kolla om hon jag bor hos har några julskivor i cd-hyllan. Det är ju snart bara två månader kvar. Jag och Sofia brukar dock försöka hålla oss till, ja vad är det, är det inte förrän i december vi får spinna igång julens plattor? Det brukar nog bli tidigare hur som helst. Den underbara julskivan som jag satt ihop exeptionellt till Sofia kan man ju nästan lyssna på året om.

Nu är det bara glögg och pepparkakor som saknas.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Hemlig beundrare

Ville bara säga att du även är stjärna i min värld...

Jag står på Slagthuset och väntar ikväll, med hjärtat brinnande av hopp.

2006-10-21 @ 15:50:13
Detta sa: M

Jag är rädd att du får vänta in vain, dear Hemlig beundrare. Slagthuset är så mycket köttmarknad över. och jag är ju vegetarian...

2006-10-21 @ 16:11:40
Detta sa: fia

du skulle alska det har vannen, folk ar som jultokiga. I stan har julbelysningen i stan ar redan uppe och i affarerna saljs tomtar och julgodis

2006-10-22 @ 13:49:06
Detta sa: Madelene

fia: Galet juh! Både trevligt och inte, det är lite tidigt! Men när är det vi får börja lyssna på jullåtarna???

2006-10-22 @ 14:49:33
Detta sa: fia

december ar det sagt, men jag tror vi brukar fuska=)
Har tyvarr glomt min underbara julskiva hemma i svearike dock..sugeri

2006-10-22 @ 17:01:59
Detta sa: Slagthuset

Köttmarknaden är över. Bara spindelväv och eko! :D


Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks