Egot i mig talar ständigt

Egot har talat. Men gå in på hennes hemsida och läs min tyck till-text. Och titta på den underbara bilden.

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Laura

Bra skrivet tjejen! Är så kul att hänga med i folks praktikframgångar :). Bilden var grymt fin förresten!

Detta sa: madelene

Laura: Tack tack tack! :)

2006-10-02 @ 16:15:37
URL: http://holmis.blogg.se
Detta sa: Madelene (igen)

Laura: Jag lyssnade just på sporten, men inte hörde jag dig, snyft. men jag håller med om att det är jättekul att se (och höra) vad alla gör! Såg henrik och Linda på Landet runt förrförra veckan!

2006-10-02 @ 16:16:41
Detta sa: fia

du ar sa duktig tjejen och vilken javla pudding

2006-10-02 @ 20:43:22

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks