Jetlag Sweden

Den här veckan har jag varit allt annat än pigg. Förra veckan vaknade jag kvart i fem nästan varje natt, utan att känna mig direkt trött. Jag stegade upp ur sängen utan svårigheter vid sextiden. Den här veckan kravlar jag motvilligt upp fem över halv åtta, efter att ha förlängt snooze-minuterna så att jag bara får blunda lite lite till. Hjärnan och kroppen fungerar inte riktigt - imorse tänkte ena handen "jag stänger av duschvattnet, kallvattnet först" medan andra tänkte "bara duscha lite till", vilket ledde till att jag brände mig i nacken. Man är inte intelligentare än så klockan åtta på morgonen. Inte den här veckan.

Det är nog jetlag. Det tar på kroppen att åka från Malmö till Stockholm och sedan tillbaka...

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks