I min perfekta drömvärld

Jag fick en uppenbarelse igår. När jag lyssnade på Melnyks låt Art of Seduction ploppade en oåterkallelig bild av en perfekt vacker kille, en plats, en situation, upp i mitt huvud. Han, jag, ett dansgolv, massa männsikor, vi ser varandra genom folkmassan, tittar intensivt på varandra. Sen... vet jag inte. I min drömvärld går allting inte riktigt ihop. Om vi skulle prata med varandra skulle allt uppenbarligen förstöras.

Jag tittar för mycket på film. Och lyssnar alldeles för mycket på musik. Mer, mer, mer!

"This is always how it begins
you turn to the floor and the bass kicks in
SIn sweeps you high
I raise my head and you catch my eye"
Melnyk, "Art of Seduction"

Folkets jubel/folkets mummel

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks