Elden vecka 47

Nä, det blir ingen eld den här veckan. Stjärna i min egen värld är sur och ledsen och lite orolig. För att Stefan, författare och innehavare av en av de bästa bloggarna på blogghimlen, Sugbloggen, tycks ha lagt ned. Sugbloggen är fenomenal. Ibland skrattar man så att tårarna rinner. Och det exceptionella sugpartyt som Stefan anordnade för cirka en månad sen! Vilken succé! Stefan är dessutom alltid noggrann med att svara på alla kommentarer som trillar in, vilket gör att man inte känner sig ignorerad (som på vissa andra bloggar, jag nämner inga namn). Men nu har han tydligen gått och gömt sig. Kom tillbaka!

Folkets jubel/folkets mummel
Detta sa: Stefan

Jag ar pa semester i Istanbul och trust me...det finns sugsaker har som jag kommer att atarkomma till...


Steffo

detta betyder att jag inte lagt ner...bara saktat upp farten ;=)

Detta sa: Stefan

oh btw tackk for denna hyllningspost

varmer som... fan vi snackar 110 grader i sjalen

;)

2006-11-26 @ 02:50:55
URL: http://sakersomsuger.blogspot.com
Detta sa: Madelene

Åh, underbart Stefan!

2006-11-27 @ 09:13:44
Detta sa: Kultur-Emma

Tack för att du introducerade mig till denna fantastiska blogg, den hade jag helt missat!

2006-11-29 @ 13:41:04
URL: http://emmaskulturblogg.blogspot.com
Detta sa: Madelene

Emma: Hehe, ja, Stefan är verkligen underbar. fatta att jag blev orolig när det tycktes som om han slutat :)

2006-11-30 @ 09:22:58

Kommentera, pliis:

Namn:
Rememba me, punk?!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Såna däringa trackbacks